Gott nytt år!

Läskigt, mobilblogga. Sitter och gluttar ivanhoe. Mobilen är uppkopplad på det trådlösa. Ska äta hemma hos mamma. Hade alla kul igår? Jag hade ok. Eller de lät skumt men.. Ah, okej. Raketer är fina xD har ingen som helst inspiration. Det enda jag kan säga är att om 2månader ska jag ha valt skola. Jag orkar inte med det här. Jag är så sjukt skoltrött och vet inte vårt jag hittar orken längre. Men den finns när den verkligen behövs. Det känns som om man skriver mycket, men har skrivit typ 3 rader. Vill bara säga att jag behöver hjälp, att hitta ett gymnasium. Jag vill gå teknik. Någon som går på någon bra skola eller inriktning? Skulle bli hur tacksam som helst. <3 puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Felly

Min kompis molly går teknik på kärrtorp och hon tycker de e bra :P värt att kolla in? ;) de va typ rätt höga intagningspoäng men ändå e de värsta festklassen :-O

2010-01-04 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0