Vaaken 8)

Tjena :3 Idag är det filmdag för mig tror jag. Och övertala mamma dag. Och kanske beställa väska från melba dag, om ni är sugna på att beställa därifrån, gå in på fokis blogg först och hämta en kampanjkod som ger 15% rabatt. :)
Alex finns nu på facebook så om någon har trååkigt kan ni bli vän med honom :P Han finns på min sida. :P
En sak som jag och Em har märkt, bilar kör om moppar bara för att det är moppar. Som de allra flesta vet så går hatighetsgränsen med moppe vid 45kh/h men de flesta kör inte i de. Saken är den att även fast du kör över 50km/h ( på en 50 väg ) så kör de om dig bara för att du sitter på en moppe. När du egentligen antagligen kör lika snabbt som dem. Det måste betyda att även de kör mot lagen.
Tror att det är något fel med min hastighetsmätare. Ska köra lite lugnare i framtiden tror jag. Bromsarna är bara skit också, bakbromsen gnisslar som fan. Pappa får laga dem innan jag dör. :P
Har hittat lite roliga saker, enjoy.
Bild 1: Golfplan för långsittare.
Bild 2: Busig matta nu inför halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0