Tofflor.

Jag har tofflor på mig. x) Jag är väääldigt trött och Alex e inte inne på msn så jag kommer inte på något att göra. Kolladade på en skitfilm och nu skulle de se ngn paraodi och helt ärligt, jag är hur trött som helst på dem.
Imorgon ska jag klassresa planera och knyta mina skor. Nej men, jag ska nog iaf beställa hem väskan från melba. Grejen var att frakten gick på 50kr.  x( Önskar att jag var rik.
Nu har jag iaf äntligen betalat av Nisse och har 4h som jag faktiskt kommer att få lön för. Niiice! (Y) Äntligen lxm.
Så nu är det bara och köra och se pengarna skramla in, sakta men säkert. ( Får jag hoppas. )
Vet inte vad jag ska lägga till nu men.. ah. Måste komma med mer intressanta inlägg.
Alex e söt. Söt. Väskan är fiin. Fiiin. Jag har roligt. Ska spela lite gitarr och pussa på vovve. Godnatt. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0