Mohahhaa 8)

Tjena :3 Nu är det så att jag är glad. Förutom att Tild lurade mig liiite ^^ Idag har jag, Ellan och Elin gjort de bästa bullarna ever. Vi var med i någon bulltävling, vi gjorde en biffig sjöjungfru.
Lite småscary. Men kolla på den ^^ Med mkt ljud annars blir det ingen effekt.
Har snackat med Alex idag, funderat på att byta abonnemang, ngn som vet något bra?
Är också glad för Felindas skull för att hon äntligen fått tillbaka sitt rum!

Är trött på folk som skiter i allt. Jag kämpar som fan med klassresan och offrar mycket tid till den, och så gjorde jag en "bak lista" och denna vecka skulle Fanny och Matilda baka. Det sa de var okej i måndags. Super, tänkte jag. Så skulle de lämnat det idag. Vad får jag höra? Det giiiick iiinte, jag varnade bara 2 dagar i fööörvääg. VAFAN!! Sluta skyll på mig jvla.. jvla bitchar och ta åt er. Ni sa att det gick bra. Båda två. Ni kan lika gärna hoppa av klassresan helt. Ni får fan baka dubbelt. Förlåt men jag blir sur på folk som säger en sak och sedan skiter i det. Tror ni verkligen att det är lätt att fixa det som ingen annan orkar fixa? Vad ska beställas? Hur mycket? Ska jag ta skitdyra salamis, kakor, lotter, underkläder? Hålla disco för småbarn? Baka till lärarrummet? Vart ska vi åka? Vilka ska med? Vilka ska inte med? Klassrådstid? Få folk att snacka? Skitlätt. HAhah. Not. Tack Matilda och Fanny för eran underbara uppskattning. Och ett osarkastiskt tack tilll Sam och resten av klassen som ser mig och uppskattar det jag gör. You rock. Och förlåt Adde för att jag nästan drog av dig dina shorts på idrotten, inte min mening, om jag fick göra om de sekunderna skulle jag anfallit någon annan, svärord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0