Goooo kart 8)

Tjena :3 Var på Gokartpalatset i Älvsjö idag, det som Markoolio äger :) Det var ganska kul att köra men några wannabe killar körde på mig. Maja var också med och jag lärde mig att spela biljard samt underhöll dem. Ska snart över till mamma och övertala henne att Alex ska få komma hit på höstlovet. Jag är lite nervös asså. Önska mig lycka till, men som ridreglerna säger, och som en sann ryttare måste jag följa dem, säg aldrig tack. xP
Nu e det så att jag nästan kan "Chasing cars". Hoppas att det blir jobb imorgon. Jag är fortfarande kär i Fannys kjol. :P Nu ska jag hem till mamma och beställa min väska :D

Kommentarer
Postat av: marco

UTAN MIG :o T_T

2009-10-17 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0