Gah.

Väntar på att Emelie ska vakna och ringa mig. Hennes mobil är såklart död och helt ärligt talat tror jag inte att hon sover. Kollade på Marley & Me igår. Fy fan vad sorglig. Kunde inte ens kolla klart på den. Jag hatar såna miljöer och död i största allmänhet.

Kolla in väskan jag beställde igår från melba! Eller mamma sa att hon skulle göra det iaf så jag hoppas verkligen att det blev av eftersom jag verkligen ville ha rabatten från Foki. Tyvärr fungerar inte bilderna på denna dator, fråga inte varför, men om ni vill se den redan nu finns den under "Accesoarer" " Väskor" " Leia bag" "Blå". Kommentera gärna vad ni tycker och nu väntar jag bara på att den ska komma hem. Om typ två veckor men iaf. Den kommer iaf att komma :D
Är tillbaka från chokladfestivalen! Det blev inget jobb men det här var så mycket bättre. En lokal full med montrar med chokladprovsmakning, underbart! Den gick av stapeln på Nordiska museet på Djurgården typ. Inträdet på 50kr var det verkligen värt och jag köpte några praliner till mamma och pappa och två underbaringar till mig själv. Visste ni att Marie nu officiellt finns som chokladpralin?? Såklart att både jag och Felly var tvungna att köpa den. Så söt som hon är i verkligheten så måste chokladen vara heeelt underbar. 8) Det var fullpackat med folk men trots trängseln och värmen så var det roligt. Det fanns chokladfontäner och jag och Felly köpte marshmallows och doppade ^^ Det blev rätt kladdigt. Min bror köpte choklad för 200kr, omg liksom. Jag lade ner ca 40kr och det var på 8 praliner. I like... När ska du äta all choklad? För mig räckte alla provsmakningar gott och väl även fast du ville ta hem de flesta
. Det fanns även brudklänningar av choklad. Det var någon tävling. De var grymt bra gjorda och man såg inte att det var choklad typ. Vit choklad, iofs, men iaf. Ska nog dit nästa år med. Jag blev heeelt speedad efter fontänen. Fick en super socker chock! Kunde knappt stå stilla. Jag och Felly hade kul kul. Massa söta killar fanns det också. Choklad drar till sig mycket folk!
Har inte pratat med Alex på jättelänge, bara några sms i morse. Han svarar som vanligt inte i telefonen, idag har någon ondskefull förtrollning legat över mig. Knappt ingen som jag har ringt har svarat i telefon. Ska man känna sig hatad eller att de är sega? Jag som har fakta vet att de var sega men man börjar ju undra liksom.
P & K ( det är störningar med mina bilder så kan inte få in loggan, ledsen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0