Chrome 8)

Tipsar alla om att ni borde ladda ner Google Chrome. Det är helt gratis och ett underbart program. Istället för internet, en annan design, smidigare och mysigare. Har även hittat teman man kan lädda ner gratis för er som redan har Chrome, har hjärnsläpp om hur man gjorde så länkar
https://tools.google.com/chrome/intl/sv/themes/index.html
Jag har ett hundtema :P
Hade Darius idag, det var hur roligt som helst. Hoppade typ en meter. Han tvekade inte ens. Jag känner att jag har utvecklats och det känns bra. Felindas och mitt skåp är någorlunda lagat nu iaf. :P Vi har nr 10. ^^
Skolan idag var som vanligt, om inte ännu tråkigare. Konstigt nog börjar jag tycka att hela "Klassrese" grejjen som jag är någorlunda ansvarig för och typ leder känns rolig. Jag trodde det skulle bli en börda om måste göras för att ingen orkar. Men nu är jag engagerad och jag är rätt bra på det. Kan snacka inför hela klassen helt spontant, har aldrig förberett och det känns bra. Vi ska sälja salami eller kakor och lite annat :P
Jag får lite blogg-ryck, som detta inlägg, kändes liiite tvunget. Men häromdagen fick jag ryck och skrev typ 4st. Jag kanske inte gör så regelbundet. Jag var med Milen och följde med henne på ett statistjobb och jag fick också vara med! Brolle reklam ^^ Så ni kanske kanske kanske kommer se mig, jag står längst fram vid räcket på en bro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0