071!!!!!

http://www.lyricstime.com/vildsvin-fr-ken-071-lyrics.html
Kolla in den låten asså xD Jag och Emelie sitter och kollar Idol med pappa och så sa han "071" av en invecklad andledning. Så vi skulle googla det. Och så klickade vi på det näst högst upp, vad kom upp? Äkta sången. Pappa sa att han inte brukade lyssna på den. xD
Allebababallex e knäpp. Emelie är superknäpp. "Väck inte mig, kom till mina drömmar istället" Reza i idol.
Det var fett fint. Faktiskt. Hon är hur bra som helst.
Skolan var okej, Joseph gav oss pengar till våran klassresa X) Vi såg Slemmis. Det gjorde våran dag nästan.
Om några veckor är det höstlov, fett skönt. Vi har hyrt lite filmer och jag och Emelie har cola (fanta lemon ) kväll samt eldorado sourcream chips x) ( Nu är det inte hemligt längre Allebababallex )
Vill jättegärna vinna fokis melba tävling. Kommer fan köpa den väskan iaf. Jag och Emelie har pedelsex. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0