Plats för rubrik.

Ni vet att jag går fram och tillbaka hela tiden. Men nu har jag åter igen fått för mig att satsa en stund och några minuter på min blogg. Och det passar nog ganska bra för mig just denna tid, eller vad man säger, nytt år och sådant ni vet. :) Det är också coolt att kunna se tillbaka på sitt liv genom sin blogg om många år, en dagbok med bilder, text, liv och tankar. Och vad får en att fastna för en spec blogg? Ingen aning egentligen. Men nyckeln till framgång, bilder. Så här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Denna fick jag i julklapp, Sony Ericsson Aino. Med den är alla de kommande bilderna tagna ;)
 
Jag och gulle Kusin på julafton. 8D


Crazyness.


Ett väldigt långt marsvin? Det är frågan. Greetings from Huggsy & Milton.


Kusiner vitaminer och bror. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0