Denna gång..

.. kan du faktiskt inte skylla på mig för den dåliga uppdateringen, eller jo, kanske lite (A) Felinda rövade bort mig en hel dag, och resten av den här dagen har vart.. pretty much much. Alla bilder ligger på mobilen och självklart ligger sladden hemma hos mamma. Det går inte så bra för mig just nu asså..
Men jag och Felinda har haft ett ( typ ) toppendygn. Vi har åkt pulka, gymmat, kollat film och shoppat ( bland annat ). Bilder kommer så fort de vill hoppa in i min lilla dator.
-
Och förlåt att detta inlägg suger. Men jag vet, alla måste sluta att vara ledsen för sin frånvaro, tänka och nästan säga "förlåt för att jag är här". Jag har all jvla rätt att vara här, det är min blogg, min säng, och mitt jvla täcke. Arg? Jag? Kanske lite. Världen har gått så långt att man inte ens får ha sin jvla julmustglass ifred. (Y)
-
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0