Åter igen. GAH!

Nu är jag officellt så jädrans trött på alla rosa, puff wannabe tuff bloggar. Ingen blogg är äkta längre, jag skiter i om ni har målat naglarna. Jag säger inte att min blogg är bättre, vad har jag, tre läsare? Vad har tex en blond super diva? Typ 100 000 läsare. I don't mind. Men det är innehållet jag bryr mig om. Hur kan jag, hur kan folk läsa den där skiten? Om det är någon som känner till en blogg, som ägs av en bloggare som är ärlig och på rätt igenom. Som kan få fram sanning och verklighet, som har samma problem som vi. Nu snackar jag inte om någon emo blogg med endast sad stories. Men ni fattar, så snälla. Kommentera detta inlägg med en blogg som är bra och äkta. För jag är trött på skräpet ute på internet.
--
--
Jag är trött på att vara arg, ledsen och besviken. Vad har mitt liv tagit vägen. Jag har inte en aning om någonting. Inte ens vilken färg jag har på mina strumpor. Jag pallar inte.
--
Vad händer på nyår? Vi ska ha "fest" hemma. Bara massa torra vuxna. Jag ska göra dessert :D Ska träna imrg så vi ser om jag lyckas. xD Avancerade grejjer. Men min kusin kommer iaf, så det blir antagligen helt okej. Helst hade jag träffat Marie och Felinda men man kan inte få allt man vill..
--
Köpt en jättefin tjocktröja på H&M nu på rean. Foto kommer väl antagligen någon gång. Ville bara lägga till att jag uppriktigt älskar den.
--
--
Random innehåll i det här inlägget. Jag är ledsen. xD Sårry.
..
Godnatt .

Kommentarer
Postat av: E

www.egoinas.se och www.tinsi.blogg.se

2010-01-04 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0